-
POLITIKA KVALITETA
Zavod za izgradnju Kantona Sarajevo uspostavljanjem i poboljšanjem sistema menadžmenta kvalitetom, ispunjava zahtjeve i očekivanja svojih korisnika.
Zavod za izgradnju Kantona Sarajevo je opredjeljen da se ispunjavaju zahtjevi korisnika i da se stalno poboljšava efektivnost sistema menadžmenta kvalitetom u skladu sa zakonskom regulativom i međunarodnim standardima.
Svi zaposleni u Zavodu za izgradnju Kantona Sarajevo, su odgovorni za kvalitet procesa koje obavljaju, prihvatajući stalna poboljšanja i preventivna djelovanja kao prepoznatljiv stil rada institucije.
Politika kvaliteta daje okvir za utvrđivanje i preispitivanje ciljeva kvaliteta.
Osnove politike sistema menadžmenta kvaliteta su :
- Zadovoljstvo korisnika naših usluga, jer pokazujemo sposobnost i pouzdanost da pružimo visokokvalitetne usluge.
- Efektivan sistem menadžmenta kvalitetom, prema zahtjevima standarda ISO 9001:2015 i konkretnim ciljevima kvaliteta, uz stalna poboljšavanja,
- Profesionalno postupanje uposlenika Zavoda u komunikaciji sa zainteresovanim stranama na principima jednakosti i ne diskriminacije po bilo kojem osnovu;
- Redovno objavljivane izvještaja koji opisuju i analiziraju opće nalaze aktivnosti vanjskog osiguranja kvaliteta;
- Osposobljenost i motivacija za timski rad, u kome se cijeni i koristi iskustvo i vještina svakog zaposlenog, je garancija da će se održavati i unapređivati kvalitet procesa i usluga u cilju zadovoljenja potreba korisnika naših usluga.
Politika kvaliteta preispituje se minimum jednom u šest mjeseci, da bi se utvrdila njena efektivnost.
Uposlenici Zavoda za izgradnju Kantona Sarajevo su upoznati sa Politikom kvaliteta i postupaju u skladu s njom u svakodnevnim aktivnostima.
-
OBRAZAC ZA PODNOŠENJE ŽALBE KORISNIKA
OBRAZAC ZA PODNOŠENJE ŽALBE KORISNIKA (google.com)
-
ANKETNI LIST
ANKETNI LIST (google.com)